O nama Learning Ville Edukativni centar

Learning Ville je edukativni centar koji se bavi razvojem emocionalne inteligencije dece, mladih i odraslih. Centar je nastao iz želje da pokaže koliko je važna emocionalna inteligencija koja se razvija zahvaljujući Relax Kids radionicama koje se održavaju u centru, ali i van centra. Relax Kids radionice podstiču balans fizičkog i psihičkog razvoja.

Naš tim

dragana velickovic tosic

Prof. Dragana Tošić je doktorand Filološkog fakulteta, Relax Kids trener, Reiki Master i jedan od osnivača Learning Ville Edukativnog centra gde se bavi razvojem emocionalne inteligencije dece i odraslih.

Diplomirala je i završila master studije na Filološkom fakultetu u Beogradu na odseku za japanski jezik i književnost. Imala je priliku da boravi i studira na prestižnom Chuo Univerzitetu, Ekonomskog fakulteta u Tokiju, gde je radila istraživanje za doktorsku disertaciju koju uspešno privodi kraju. Dragana je član Privredne Komore Omladine gde učestvuje na raznim projektima koji se bave preduzetništvom, očuvanja životne sredine i afirmacije mladih. Autor je i koautor radova na temu filologije, pedagogije i kultorologije. Zahvaljujući višegodišnjem radu na Filološkom fakultetu u ulozi asistenta, shvata značaj emocionalne inteligencije kao preduslov za uspeh. Dragana je lincencirani Relax Kids trener, obrazovanje je stekla u Londonu na treningu za razvoj emocionalne inteligencije.

Dragana je takođe i majka trogodišnje devojčice zahvaljujući kojoj je počela da radi na sebi kako bi bila bolja mama. Veruje da se roditeljstvo uči i da mudar roditelj prvo radi na sebi. Uživa u radu sa decom ali i sa odraslima. Nesebično širi i daje znanje koje ima, jer veruje da je naše samo ono što drugima damo.

Aleksandra Veličković je suvlasnik, Relax Kids i Just Relax trener u Learning Ville Edukativnom centru, gde se bavi razvojem emocionalne inteligencije dece i odraslih. Diplomirala je na Geografskom fakultetu u Beogradu, a trenutno je na master studijama Filološkog fakulteta u Beogradu gde radi master rad na temu najpoznatijeg japanskog menadžmenta Kaizen. Godine 2012. Aleksandra je započela svoju karijeru u Američkoj kompaniji Celebriti Cruises i ima 6 godina iskustva u menadžmentu, gde je odgovorna za planiranje, ogranizovanje i izvršenje. Aleksandra je završila ALPS I i ALPS II, programe liderstva, a nakon što je imala priliku da radi u velikom menadžment timu i vodi grupu ljudi, shvatila je značaj emocionalne inteligencije. Aleksandra je raduje kada je u prilicu da pomogne deci da se razvijaju u jake ličnosti, da nauči roditelje i odrasle kako da razumeju sebe i ljude oko sebe i pokaže im kako se stresne situacije mogu bolje rešiti za sve i na obostranu korist. Aleksandra uživa u vežbanju joge i svim njenim prednostima, voli čitanje, naročito čita knjige o ličnom razvoju i najsrećnija je kada provodi vreme sa porodicom u Srbiji.

Aleksandra Veličković je suvlasnik, Relax Kids i Just Relax trener u Learning Ville Edukativnom centru, gde se bavi razvojem emocionalne inteligencije dece i odraslih.

Diplomirala je na Geografskom fakultetu u Beogradu, a trenutno je na master studijama Filološkog fakulteta u Beogradu gde radi master rad na temu najpoznatijeg japanskog menadžmenta Kaizen. Godine 2012. Aleksandra je započela svoju karijeru u Američkoj kompaniji Celebriti Cruises i ima 6 godina iskustva u menadžmentu, gde je odgovorna za planiranje, ogranizovanje i izvršenje. Aleksandra je završila ALPS I i ALPS II, programe liderstva, a nakon što je imala priliku da radi u velikom menadžment timu i vodi grupu ljudi, shvatila je značaj emocionalne inteligencije.

Aleksandra je raduje kada je u prilici da pomogne deci da se razvijaju u jake ličnosti, da nauči roditelje i odrasle kako da razumeju sebe i ljude oko sebe i pokaže im kako se stresne situacije mogu bolje rešiti za sve i na obostranu korist. Aleksandra uživa u vežbanju joge i svim njenim prednostima, voli čitanje, naročito čita knjige o ličnom razvoju i najsrećnija je kada provodi vreme sa porodicom u Srbiji.

Saradnici

ivana

Ivana Pejnović je po zanimanju medijski tehničar i grafički dizajner. Od svoje trinaeste godine bavila se fotografijom. Upravo kroz fotografiju i autoportrete upoznavala je prvo sebe kao osobu i učila na vlastitom primeru, te je kasnije primenila znanje fotografirajući druge ljude. Intuitivno je koristila tehnike za opuštanje i za podizanje samopouzdanja, kako bi izvukla najbolje od drugih za dobru fotografiju. 2016. godine prijavila je projekat  Evropskoj fondaciji  za filantropiju i društveni razvoj“, pod nazivom „Fotografija kao kreativan način za podizanje samopouzdanja i prihvaćanje različitosti među mladima“.

Povremeno je volontirala u dečačkoj igraonici, te je u novembru 2016. godine otišla da živi u London i radi kao dadilja. Želja joj je bila upoznati što bolje dečiju i roditeljsku rutinu i svakodnevnicu, njihove dobre i manje dobre dane, te iskoristiti to znanje kasnije u praktični rad sa decom. Završila je za Relax Kids trenera, te postala voditelj NeuroGym radionica za decu i odrasle. Trenutno radi u osnovnoj školi kao asistent u nastavi, te je osposobljena za rad s decom koja imaju teškoće u razvoju.

Tamara Trutnovski Kočović, vodi edukativne psihološke radionice za decu i odrasle u Learning Ville Edukativnom centru, sa ciljem da učestvuje u odrastanju dece u zdrave mlade ljude, i da bude podrška roditeljima u zdravom roditeljstvu.

Diplomirala je na Medicinskom fakultetu u Beogradu, završila specijalističke akademske studije iz oblasti neurologije; aktuelno je na završnoj godini specijalizacije iz dečje i adolescentne psihijatrije, kao i racionalno-emotivne bihejvioralne psihoterapije. Bila je učesnik mnogobrojnih domaćih i međunarodnih kongresa, edukacija i seminara iz polja medicine, neuronauka, psihijatrije, dečje i adolescentne psihijatrije i psihoterapije.

Zahvaljujući višegodišnjem radu sa decom i roditeljima, poželela je da akcenat u svom radu stavi na primarnu prevenciju i na taj način utiče na pravilno usmeravanje razvoja emocionalne inteligencije života dece i mladih. Tamara je takođe i majka jednogodišnjeg dečaka, koji joj je najveća inspiracija. Najveće zadovoljstvo joj je kad svedoči odrastanju dece u emotivno stabilne ličnosti. Takođe veliku pažnju posvećuje radu sa roditeljima, i razgovorima o dilemama vezanim za roditeljstvo. Često ume da kaže, kako je najviše naučila i dobila od dece sa kojom je radila.

Bojana

Bojana Smolić jogu shvata kao definiciju discipline i Duhovne veštine. Nakon završetka obuke počinje sa držanjem grupnih i individualnih časova.

Posle godinu dana rada kao instruktor, završava kurs za Či Gong (kineska „joga“ ) zbog potrebe da proširi znanje o funkcionisanju duha i tela i kroz neke druge duhovne prakse. 

Ujedno, pohađa i „OLI“ psihodinamski koučing kroz psihoterapiju, da još više obogati spoznaju o „Biću“, kao celini „Um – Duh – Telo“.

Nakon toga sledi obuka za Thai Terapeuta, da oseti telo i kroz suptilan nivo i tu se upoznaje sa Thai jogom tj. vežbama Reusi Dat Ton, gde se obučava da bude instruktor „Resui Dat Ton“ vežbi ili vežbi Thai joge.

 

Šta je emocionalna inteligencija?

Emocionalna inteligencija je sposobnost da percepiramo, izražavamo, kontrolišemo i vrednujemo kako svoje emocije, tako i emocije drugih. Neka naučna istraživanja pokazuju da se emocionalna inteligencija može naučiti, razviti i ojačati. Zamislite svet u kojem ne biste mogli da prepoznate kada je vaš prijatelj ili kolega ljut ili tužan. To su situacije u kojima je ispravno razumevanje i reagovanje na tuđe emocije vrlo važno.

Zašto je dobro imati razvijenu emocionalnu inteligenciju?

Osoba koja ima razvijenu emocionalnu inteligenciju ima razvijenu samosvest i empatiju. Samosvest podstiče razvoj sopstvene ličnosti, dok je empatija osnova zasnivanja i održavanja veza. U slučaju da postoji slabost ovih ključnih faktora, dolazi do narušavanja života ili karijere. S druge strane, njihova razvijenost pojačava osećaj ispunjenosti i uspeha.

Relax Kids

„Svako se može naljutiti – to je lako. Ali, naljutiti se na pravu osobu, u pravoj meri, u pravo vreme, zbog ispravnog razloga i na ispravan način – to nije lako.“ – Aristotel